Pagina's

vrijdag 8 mei 2020

The Great Virtual Race Across Tennesse / De eerste week zit er op


De eerste week van The Great Virtual Race Across Tennesee zit er op. Pittig maar ontzettend gaaf. Het is onvoorstelbaar hoeveel energie je uit dit virtueel evenement krijgt. Alle post in de Facebook groep, waar deelnemers uit de hele wereld, foto’s posten van waar zij lopen, en dan op de kaart en Streetmap terug zoeken waar je nu virtueel in Tennesee loopt. Ontzettend gaaf!

Ik heb afgelopen week in totaal 51 kilometer gelopen. loop iets achter op het gemiddelde schema maar dat werken we wel weg in de komende tijd. Beste wel bijzonder,8 jaar geleden was het voor mij nog een zeer bijzondere inspanning op de 8 van Apeldoorn tijdens de Midwintermarathon te lopen. Momenteel loop ik iedere dag 8 kilometer. Dankbaar dat het mij gegeven is dat ik dit in deze bizarre tijde kan doen.

Als toegift een clip van The Doody Brothers, die met inachtneming van de social distancing, het nummer Black Water spelen. Dit nummer gaat over de Mississippi, de rivier waarlangs is afgelopen week virtueel heb gelopen.


 #runosolo #staystrong #goforit